Saturday, July 30, 2016

Emailen funkar inte igen

Hej Kristina !
Vet att du haft fullt program idag och hoppas det blev lika trevligt som det lät . Jag åkte till Pueblo tidigt imorse och såg på barnen som ställde ut sina 4-H projekt. Min granne har en dotter som hade ett lamm med på utställningen. Det var kul att få se så många vänner . Vi som var föräldrar är nu far och mor föräldrar och det våra barns barn som har uppvisning nu. Vår granne Kaytlynne hade ett lamm och en kanin att visa upp. 
Det är jättevarmt igen och svårt att göra någon nytta. 
Clarence har äntligen bestämt sig för att acceptera lillbrorsan. Nu leker dom och brottas och har kul. Trodde väl att det skulle bli så till slut. 
Mitt andra geting sting för säsongen är rött och irriterat så jag sitter här med is och kyler ner det . Jag är ju allergisk men eftersom jag haft tur nog att inte bli stungen på länge utom förra veckan så behöver jag i alla fall inte ta sprut medicinen. Har en injektion om det skulle bli akut. Just nu bara kliar det och ser rött och svullet ut på armen. Förbaskade bi . Han kunde väl hålla sig till blommorna. Allt jag gjorde var att stå och vattna rabatten.
Det är nog allt jag har att berätta för idag. Kram på dig !
Chrissan

Har klistrat in mitt mejl här på bloggen för jag kan inte få det att gå fram på din mail 
Killarna brottas. Litet svårt att se. Farley snusar i bakgrunden 
Massor av Kollibri på fyra " terminaler " tills katten kommer

No comments:

Post a Comment