Tuesday, October 13, 2015

Min middag tisdag



Skickar en bild till bloggen men måste också tala om att mina mejl inte går fram till dig idag. Har försökt två gånger men inte lyckats .
Här är brevet. Kanske fungerar det så här.

Menar du att det var ishalka på vägarna ? Hur kan det vara möjligt när vi har 30 C här. Just nu är det så varmt så jag var tvungen att komma in och ta en paus. Fast egentligen onte en paus för jag beslöt att göra rent i lekrummet där kattungarna bor. Det blev också ett stort jobb men nu ser det fint ut för morgondagen då jag får besök av min vän och hennes barnbarn. Borde egentligen ta två stora säckar och slänga en massa gamla leksaker som jag tror barnen har vuxit ifrån numera. Då skulle det bli mycket lättare att hålla rent.
Vi har fortfarande inte haft frost så flugor och bin/getingar är i full färd och försöker komma in. När man bor så här på landet med djur blir det väl extra mycket. 
Nu ska jag bädda rent i gästrummet. Becky tvättade lakanen innan hon for så allt jag behöver göra är att bädda. 
Må så gott och en stor kram från Chrissan
PS om du inte hör av mig imorgon så beror det på alla aktiviteter. In med katterna till veterinären på morgonen och sen hämta dom innan gästerna kommer. Typiskt att allt händer på samma dag men man får inte alltid välja som du vet. Jag har väl berättat att kattungarna är stora nog och ska kastreras. Det är rutin här att göra det.

Sent from my iPad

No comments:

Post a Comment